Tko se ne zna smijati, neka ne otvara trgovinu

Prodali ste predmet. Kontaktirali kupca internim porukama, ali odgovora još nema?

Situacija je to koja je često uzrok nesporazuma i konflikata vezanih uz okončanje pojedinih transakcija. Svi smo se susreli s tim problemom.
Postavlja se pitanje što učiniti u tom slučaju? Kako bi izbjegli eventualne komplikacije u uspostavljanju komunikacije svakako je dobro kupcu prvenstveno pružiti mogućnost javljanja u razumnom roku.

Očekivati odgovor tijekom istog ili idućeg dana zaista je nerealno a ponekad zna biti i frustrirajuće za osobu koja to očekuje.
Treba imati na umu da internet, bez obzira na sveopću prisutnost, još uvijek nije svima jednako dostupan. Ali, vodite računa i o činjenici da različiti ljudi jednostavno imaju različite navike, te ne čitaju baš svi poruke svakodnevno.

Stoga pričekajte nekoliko dana (recimo 5 dana) i pružite kupcu dovoljno vremena za odgovor u danom vremenu.

Ukoliko Vam se ni nakon nekoliko pokušaja uspostavljanja kontakta kupac ne javi, zatražite savjet aukcije.hr. Uvijek ćemo Vam izaći u susret – to je vrlo pozitivno iskustvo koje izdvaja ove stranice od nekih njima “sličnih“. Provjerit ćemo čita li kupac poruke, te dolazi li uopće na stranice, njegove podatke, itd.

Često smo i sami svjedoci nastajanju nesporazuma u komunikaciji, osobito pisanoj, u kojoj izostavljeni zarez ili krivo postavljeni naglasak može dovesti do pogrešnog tumačenja. Strpljenje, razumijevanje i tolerancija kao nužne pretpostavke kvalitetnih međuljudskih odnosa itekako su poželjni i pri obavljanju transakcija i kupoprodaji na aukcije.hr. Kako bi izbjegli neželjene sporove naoružajte se gore spomenutim osobinama i svakako imajte na umu da je vještina komuniciranja pola posla do uspješno obavljene transakcije, koju Vam svakako i mi želimo

Možda će vas zanimati...