Kad se kupcima dese loše stvari…

Kupljeni predmet je upravo stigao, otvorili ste pošiljku … i na trenutak zastali – to jednostavno nije “to”.
Ne, to nikako ne može biti predmet za kojeg ste se natjecali. Ili, ipak može?

U ovom nezgodnom primjeru treba ostati hladnokrvan i smireno provjeriti gdje je, zapravo, nastao problem

  • Još jednom dobro provjerite opis i sliku predmeta kojeg ste upravo dobili. Da li ste kojim slučajem nešto krivo shvatili? Da li ste možda ipak dobili zaista ono što je bilo na aukciji, ali vam je koji dio opisa promakao? Na žalost, događa se.
  • Ali, ukoliko nakon još jedne provjere same aukcije i njenog opisa zaključite kako predmet ne odgovara onome za što ste se natjecali, napišite učtivu poruku prodavaču i ukažite mu na očite razlike između aukcije i samog predmeta. “Griješiti je ljudski”, pa je možda i prodavač nenamjerno napravio grešku kod opisa ili slanja predmeta. No, ako prvi kontakt ostane bez uspjeha, pošaljite još jednu poruku – ovaj put, ipak ponešto jaču od prve. Spomenite prodavaču mogućnost davanja negativne ocjene ili prijave cijelog slučaja administratoru. Savjesni prodavači sigurno neće riskirati neugodnosti i gubitak kredibiliteta zbog jedne transakcije. Prilično smo sigurni da je ovo točka kad će većina problema i nesporazuma biti riješena. No ….
  • Uvijek postoje osobe sklone namjernim prijevarama. Međutim, i njima se može doskočiti. Prijavite nam takvu transakciju. Ukoliko niti mi ne uspijemo riješiti problem, preostaje Vam obratiti se nadležnim organima. Na njihov zahtjev će administrator dati na uvid osobne podatke takvih članova, a i Vi vjerojatno već raspolažete njihovim imenom i prezimenom, te brojem računa. Kaznena djela stjecanja protupravne imovinske koristi regulirana su zakonskim propisima. Ali, broj takvih slučajeva u godini dana bi se mogao nabrojati na prste jedne ruke.

Možda će vas zanimati...