90 % uspjeha je u nazivu predmeta

Neki tvrde kako 80 % uspjeha oglasa ovisi isključivo o njegovom naslovu. Ako pitate nas, po iskustvu bismo rekli kako taj broj raste i na punih 90 %!

Ako naziv predmeta ne privuče kupca, zašto mislite da bi itko na aukciju uopće kliknuo. Na izlistu je naziv prvi kontakt potencijalnog kupca s vašim predmetom. Ukoliko mu naziv nije privlačan, do opisa predmeta neće niti stići. Zato, pažljivo s nazivima predmeta!!!

Naslov predmeta je jako bitan – kratki i nejasni opisi odvraćaju korisnike. Ako prodajete knjigu, navedite da se radi o knjizi, naslov, pisac i druga bitna informacija treba se naći u naslovu a ne samo u opisu – imate 100 raspoloživih znakova koje treba iskoristiti u potpunosti.
Pokušajte ispustiti riječi kao što su “najjeftinije, superpovoljna ponuda, izuzetno jeftino, interesantno, +++++” i slično. Koliko puta ste te riječi čuli u trgovinama i rasprodajama, a nisu bile istinite. To znaju i kupci, pa vrlo često takve predmete ignoriraju. Nemojte da se to i vama dogodi.

Možda će vas zanimati...