Dobro postavljena aukcija – pola uspjeha

Iako je vrijeme pripreme dobre aukcije vezano uz vjerojatnost veće zarade, sigurno ima i aukcija koje morate postaviti odmah. Npr. imate li tražene karte za skorašnji koncert, sigurno nećete gubiti vrijeme na pripremu aukcije – morate požuriti.

Za one koji su u stalnoj trci s vremenom, donosimo 6 najčešćih navika uspješnih prodavača:

  1. Intrigantan naziv aukcije
  2. Atraktivne fotografije koje kazuju doslovno sve o predmetu
  3. Dobar i vjeran opis, te tako postavljena ponuda koja će stvarno natjerati kupca da poželi taj predmet
  4. Svi detalji o predmetu prodaje: starost, stanje, te sve ostale potrebne sitnice – pa, čak i zašto prodajete predmet.
  5. Uvjeti pod kojim ćete prihvatiti reklamacije na prodani predmet
  6. Način isporuke, te iznos poštanskih troškova – vrlo važna informacija kupcu.

No, uspjeh svih prodavača uvijek ovisi o važnoj činjenici: Kupac je uvijek na prvom mjestu, bez obzira na sve.

Svi kupci žele isto:

  1. Zadovoljstvo kupljenim predmetom
  2. Brza i jasna komunikacija
  3. Dobijanje točno onog što su i kupili

Možda će vas zanimati...